Buitenschoolse opvang

Buitenschoolse opvang (B.S.O.) (voor-, naschoolse  en vakantieopvang)

Voorschoolse Opvang (V.S.O.)

BSO Jump-Inn biedt in het gebouw van De Zon Voorschoolse Opvang aan. De kinderen kunnen hier alle dagen vanaf 6.30 uur terecht. De V.S.O. biedt de kinderen de gelegenheid rustig wakker te worden en ontspannen te ontbijten. Het ontbijt bestaat uit brood met beleg, melk, sap of thee. Na het ontbijt kunnen de kinderen nog even spelen, voordat ze naar school gaan. Omstreeks 8.10 uur gaan we opruimen, tassen pakken en daarna gaat iedereen naar het eigen klaslokaal. De (jongste) kinderen van de onderbouw worden naar de klas gebracht en overgedragen aan de leerkracht. De VSO is geopend tijdens alle schoolweken op maandag t/m vrijdag van 6.30 tot 8.15 uur.

Naschoolse Opvang (B.S.O.)

Voor de buitenschoolse opvang (b.s.o.) kunt u zowel bij Jump-Inn als bij Solidoe terecht. Jump-Inn vangt de kinderen op bij het terrein van KDO en de jongste kinderen in de school zelf. Solidoe gaat met de kinderen naar het iets verder gelegen Amstelhof. Op beide websites vindt u informatie over wat deze organisaties uw kind na school kunnen bieden.

Vragen? Neem contact op