Overblijf

Tussenschoolse opvang (T.S.O.)

Kinderopvang Solidoe organiseert voor basisschool de Zon de tussenschoolse opvang. Een enthousiast team van pedagogische medewerkers en TSO-ouders begeleidt de kinderen tijdens de lunchpauze.

Middels een inschrijfformulier kunt u uw kind aanmelden voor de TSO. Deze is te downloaden via onze website www.solidoe.nl. Het volledig ingevulde inschrijfformulier stuurt u naar:

Kinderopvang Solidoe
Antwoordnummer 2057
1430 VB Aalsmeer

Na verwerking van uw aanvraag krijgt u per mail een login. Hiermee kunt u zichzelf digitaal aanmelden in de web-portal en de TSO voor uw kind opgeven.

De kosten van de TSO bedragen in het schooljaar 2023-2024 € 2.50 per dag indien u het langer dan 7 dagen voor de ingangsdatum in de web portal aangeeft. Als u binnen een termijn van 7 dagen inboekt, betaalt u € 2.75 per keer.

Voor informatie over de aanmelding kunt u contact opnemen met de afdeling Planning & Plaatsing van Solidoe, telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag van 9.00-15.00 uur op ons centrale telefoon-nummer: 0297 - 729 710, of met de TSO-coördinator, Kirsten Lentz 06 - 23 87 13 21.

Vragen? Neem contact op